Nieuwsupdates maand september 2025

Nieuwsupdates maand september 2025

Elke maand delen wij onze belangrijkste nieuwsberichten, vacatures en verhalen vanuit a·s WORKS. Hieronder vind je een overzicht van alle LinkedIn-updates die wij in september 2025 hebben geplaatst.
Zo blijf je op de hoogte van nieuwe collega’s, interessante vacatures en inspirerende verhalen uit onze organisatie.


Functioneel Beheerder HR2day bij a·s WORKS

Wil jij écht verschil maken bij klanten? In deze rol zorg je ervoor dat HR2day optimaal draait. Je lost incidenten op, vertaalt vragen naar slimme oplossingen en denkt actief mee over verbeteringen. Samen met ons enthousiaste HR2day-expertteam werk je aan projecten met impact en krijg je volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Je komt terecht in een hecht team met korte lijnen, kennisdeling en veel vrijheid. Zo kun jij groeien én klanten verder brengen.


HR-innovatie begint bij mensen die verder durven kijken

Bij a·s WORKS zoeken we een Business Consultant HR & Payroll die niet alleen systemen implementeert, maar organisaties helpt groeien. Met HR2day het meest innovatieve HRM & Payroll-platform bouw je mee aan digitale transities die het verschil maken voor medewerkers én HR-teams.

Wat je krijgt? Leaseauto, uitdagende projecten bij topklanten, ruimte om jouw visie te laten zien en een team dat je verder helpt. Standplaats: Apeldoorn (hybride werken).


Welkom Wies, Lynn, Catherine & Maxime

Op 19 september hebben we onze nieuwe trainees feestelijk ontvangen bij a·s WORKS. Met bloemen, een lunch en veel lachende gezichten was het een start die we niet snel vergeten. Een mooi begin van hun traineeship!

Bij a·s WORKS geloven we dat succes begint met een warm welkom. Daarom zorgen we voor een omgeving waarin ontwikkeling, persoonlijke aandacht en plezier centraal staan. Zo voelen onze trainees zich direct onderdeel van het team.


Per 1 oktober beschikbaar: Lynn Hennekes

Op zoek naar versterking binnen HR en Payroll? Onze nieuwe collega Lynn Hennekes is binnenkort beschikbaar. Met haar frisse blik en brede ervaring binnen verschillende HR-disciplines brengt Lynn waardevolle kennis en energie mee. In eerdere functies deed ze ervaring op met Workday, contractbeheer, onboarding en HR-advies.

Dankzij haar sterke administratieve basis en haar bachelor Human Resource Management is Lynn breed inzetbaar binnen diverse organisaties.


Vacature | Salarisadministrateur (Detachering)

32 - 40 uur | € 3.000,- en € 5.000,- p/m | bonus tot 1,5× | leaseauto.

Je impact: runs tiptop, mutaties strak, collega’s en klanten blij. Jouw profiel: ervaren salarisadministrateur, communicatief sterk, klantgericht, snel ingewerkt, reisbereid. Jouw voordelen: groei & opleidingen, leuk team, laptop en telefoon, gezellige uitjes.


Vacature | Recruitment & Business Consultant

Je jaagt op finance-, HR- en payroll-professionals, bouwt talentpools en zet kansen om in concrete plaatsingen. Je werkt nauw samen met onze Business Managers en krijgt ruimte om te ondernemen binnen een hecht team.

Wat je gaat doen: sourcen, benaderen en selecteren van schaarse profielen; new business creëren en schakelen met opdrachtgevers; profielen pitchen, matchen en begeleiden tot deal.

Wie jij bent: hbo werk- en denkniveau, ervaring in recruitment is een pré, acquisitief, doelgericht, vasthoudend. Wat je krijgt: salaris €3.000–€4.500 p/m + bonus, leaseauto bespreekbaar, laptop, telefoonvergoeding, opleidingsbudget, groeipad, teamuitjes, informeel en ambitieus team.


Maak kennis met Sander

In oktober start Sander Basselier bij ons als trainee. Na zijn studie was hij op zoek naar een plek waar hij zijn kennis verder kon uitbreiden. Een traineeship paste daar perfect bij, maar bij de grote detacheerders miste hij vaak de persoonlijke en informele tint. Via een oud-klasgenoot kwam Sander met a·s WORKS in contact en het eerste gesprek gaf meteen een ander gevoel.

“Toen ik voor het eerst sprak met de recruiter van a·s WORKS kreeg ik meteen een ander gevoel. Er was veel meer ruimte om het zakelijke achterwege te laten en om te kijken naar mij als persoon.”

“De gemoedelijkheid in combinatie met de pragmatische insteek van het traineeship heeft mijn keuze voor a·s WORKS makkelijk gemaakt.”


Een rol waarin cijfers, processen en duurzaamheid samenkomen

Bij Renewi draait alles om waarde halen uit wat anderen afval noemen. En dat begint bij een goed georganiseerde organisatie. Daarom zoeken wij voor onze vestiging in Eindhoven een salarisadministrateur die zorgt dat alles achter de schermen foutloos verloopt.

Wat maakt dit interessant? Werken bij een internationale speler met een duidelijke missie: waste no more. Onderdeel worden van een hecht HR-team dat impact maakt. De vrijheid om jouw expertise in te zetten en processen slimmer te maken.


Ontdek de nieuwe KPI’s op AFAS InSite

Wil jij direct inzicht in de prestaties van jouw organisatie? Het handmatig bijhouden van belangrijke cijfers is verleden tijd. Met de nieuwe KPI-functionaliteiten in AFAS Profit heb je out-of-the-box toegang tot cruciale data en zie je snel prestaties of trends.

Of het nu gaat om omzet, betaalgedrag van klanten of projectresultaten: met één blik zie je de actuele stand van zaken. Van HRM tot Financieel, en van CRM tot Projecten, deze KPI’s helpen jou de vinger aan de pols te houden. De KPI’s zijn direct beschikbaar en eenvoudig te plaatsen in InSite.


Per 1 oktober beschikbaar: Anna

Anna is een ervaren salarisadministrateur met brede kennis van automatisering en ruime ervaring met AFAS, Helloflex, SAP, Exact, Raet, Youforce en Polaris. Anna is 40 uur per week inzetbaar en zoekt een opdracht in het midden van Nederland.


Vacature: Financieel Administrateur in Apeldoorn

a·s WORKS is op zoek naar een ervaren financieel administrateur voor ons kantoor in Apeldoorn. In deze functie ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de financiële administratie van meerdere klanten.

Wat vragen wij: mbo/hbo werk- en denkniveau, ruime ervaring in financiële administratie (bij voorkeur met AFAS Profit), nauwkeurig, servicegericht en stressbestendig, beschikbaar vanaf 32 uur per week.

Wat bieden wij: salaris €3.800 – €4.500 o.b.v. 40 uur, contract met uitzicht op vast, onkosten- en thuiswerkvergoeding, pensioenregeling, opleidingsbudget en coaching.


Recruitment & Business Consultant in Leiden

Vind jij het geweldig om mensen en organisaties samen te brengen? Krijg je energie van het bouwen aan sterke relaties én het benutten van commerciële kansen? Dan pas jij perfect bij ons team.

Als Recruitment & Business Consultant ben jij de schakel tussen kandidaten en opdrachtgevers. Je werft en selecteert professionals, onderhoudt klantcontact en denkt actief mee over commerciële vraagstukken. Dankzij jouw enthousiasme worden matches gemaakt en relaties opgebouwd.

Wij zijn een jonge, ambitieuze organisatie gespecialiseerd in HR-, Payroll- en Finance-specialisten. We werken met korte lijnen, een informele cultuur en een gezellig team. Naast hard werken vinden we plezier minstens zo belangrijk: borrels, teamuitjes en een jaarlijkse ski trip.

Wat bieden we jou: salaris tussen €2.750 en €3.750, aantrekkelijke bonusregeling, leaseauto bespreekbaar, opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden, teamactiviteiten, veel ruimte voor eigen initiatief en ondernemerschap.


Welkom Kaoutar, Shana, Sander en Silja

Op 20 augustus hebben we onze nieuwe trainees met een gezellige lunch verwelkomd bij a·s WORKS. Samen gelachen, verhalen gedeeld en genoten van lekker eten. Een mooie start van hun traineeship!

Bij a·s WORKS vinden we het belangrijk dat iedereen zich vanaf dag één thuis voelt. Persoonlijke aandacht, ruimte voor ontwikkeling en samen leuke momenten beleven hoort daarbij.


HR2day vacatures

Functioneel Beheerder en Business Consultant bij a·s WORKS. Wil jij als HR2day-expert meer afwisseling bij verschillende klanten en ben jij klaar voor uitdagende projecten? Dan maken we graag kennis met je.


Ondersteuning HR- of PSA-afdeling

Binnenkort beschikbaar: Wajeeha Ahmed en Wies Stuurman – Junior HR/Payroll Consultants met ervaring in AFAS InSite en AFAS Profit. Wajeeha vanaf 22 september (regio Rotterdam, 24 uur p/w) en Wies vanaf 15 september (regio Alkmaar, 24 uur p/w). De helpende handen die uw afdeling niet wil missen.


Wat maakt een salarisadministrateur bijzonder?

Niet de cijfers, niet de tabellen, niet de software. Het is de zekerheid die ze geven. Elke loonstrook vertelt een verhaal: promotie die is binnengehaald, ouderschapsverlof dat met zorg is geregeld, vakantiegeld waar een gezin naar uitkijkt.

Dat allemaal foutloos verwerkt, elke maand weer. Zij zijn de stille kracht achter rust, vertrouwen en continuïteit. Bij a·s WORKS zoeken we salarisadministrateurs die hun vakmanschap willen inzetten bij verschillende organisaties via detachering.


Silas Otten, expert op de juiste plaats

Bij a·s WORKS heeft Silas Otten meerdere verantwoordelijkheden, waardoor hij op verschillende manieren positief bijdraagt aan het succes van ons bedrijf.

Silas begon bij ons als recruiter in Apeldoorn: “Het is uitdagend werk waarin ik veel verschillende mensen ontmoet en zelf ook continu nieuwe inzichten opdoe.” Vanuit Apeldoorn bouwt hij de detacherings­tak uit en spreekt hij dagelijks professionals die een volgende stap willen zetten in hun carrière.

Daarnaast kreeg hij de kans om zijn interesse voor AI in te zetten binnen a·s WORKS: “Het mooiste vind ik wanneer technologie er daadwerkelijk voor zorgt dat mensen hun werk effectiever én met meer plezier kunnen doen. Goede ideeën krijgen de kans om werkelijkheid te worden. Dat maakt het werk uitdagend en geeft de voldoening dat je echt iets neerzet.”

Inmiddels werkt Silas aan projecten die processen vereenvoudigen en automatiseren, waarmee we ons werk slimmer en efficiënter maken.


Werk met impact bij de groene energieleverancier van Nederland

Greenchoice in Rotterdam zoekt een Payroll & HR Medewerker met projectervaring. Jij bent de spil in foutloze salarisbetalingen én soepel lopende HR-processen. Van loonmutaties tot mobiliteit en HR-projecten: jij houdt het overzicht en verbetert waar nodig.

Dit krijg je terug: salaris tot €4.038 + bonus, hybride werken en een NS-Business Card, 26 vakantiedagen + 8 uur vrijwilligerswerk, ruimte om te groeien via de Greenhouse Academy, werken in een inspirerend pand naast Rotterdam Centraal.


Welkom Catherine

Na haar afstuderen stond Catherine Haringa voor de keuze: verder studeren of starten met werken. Op dat moment kwam het traineeship van a·s WORKS precies op het juiste moment.

“Wat me meteen aansprak, was de combinatie van werken en jezelf blijven ontwikkelen. De doorgroeimogelijkheden en persoonlijke begeleiding gaven me vertrouwen in mijn keuze. Daarnaast voelde de werksfeer vanaf het begin goed toen ik op sollicitatiegesprek kwam: open, energiek en precies wat ik zocht.”

Wij zijn ontzettend blij dat Catherine ons team komt versterken en wensen haar veel succes en plezier tijdens het traineeship.


1 jaar bij a·s WORKS

Vandaag is het precies één jaar geleden dat Jordi Meulenbroek en Silas Otten vanuit ons hoofdkantoor in Apeldoorn aan de slag gingen bij a·s WORKS. Naast ons kantoor in Leiden gaven ze hier opnieuw vorm aan onze detacheringstak met een focus op Oost-Nederland. Dichter bij klant en kandidaat, voor betere matches.

Het afgelopen jaar stond in het teken van starten, groeien en ontwikkelen binnen de krappe markt voor salarisadministrateurs. Met trots delen we enkele resultaten: ons team uitgebreid naar 10 salarisprofessionals, meer dan 20 projecten afgerond en ruim 200 gesprekken gevoerd.

We kijken uit naar het komende jaar, waarin verdere groei en nieuwe kansen centraal staan voor onze consultants, klanten en collega's. Samen blijven wij bouwen aan onze ambitie: dé specialist zijn én blijven binnen ons vakgebied.

Top
a·s WORKS
5