“a·s WORKS ervaar ik als one-stop-shop voor het uitbesteden van onze financiële- en salaris administratie, het beheren en optimaliseren van onze AFAS-omgeving en het (tijdelijk) invullen van vacante posities. Met de ondersteuning van a·s WORKS heeft Bibliotheek Eemland haar zaken goed voor elkaar.”
E. de Groot | Directeur Bibliotheek Eemland
over a·s WORKS outsourcing
“Van harte gefeliciteerd met jullie 20 jarig jubileum. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat we de komende jaren nog veel plezier aan jullie dienstverlening gaan beleven. Veel succes en geluk gewenst aan het hele team en het is volledig verdiend om er met elkaar bij stil te staan en op te proosten.”
René van der Horst | Senior Human Resources Manager
over a·s WORKS outsourcing
“Tijdens het voeren van de administratie en de begeleiding bij het opheffen van de stichting heeft a·s WORKS een belangrijke rol vervuld. Dankzij één van uw medewerkers hebben we afscheid kunnen nemen van een veel te duur en een slecht presterend groot accountantskantoor.”
Martin Mulder | Voorzitter Stichting VUT Overgangsregeling Crematoria
over a·s WORKS outsourcing
“We zijn echt superblij met hoe het salarisproces nu verloopt en hoe weinig werk dit voor ons is tegen een top kwaliteit.”
Nathasja van Dijk | Sportbedrijf Rotterdam
over a·s WORKS outsourcing
“Dankzij a·s WORKS hebben wij de kwaliteit en de continuïteit van onze salarisadministratie gewaarborgd. We worden ontzorgd, medewerkers zijn flexibel en er is prettig contact.”
Giovanni Martinez MBA | Hoofd financiële- en personeelszaken Mauritshuis
De beste manier om ons te leren kennen, is te luisteren naar onze klanten