Speciale projecten

Speciale projecten

Wij ondersteunen u graag met dienstverlening op maat door onze experts op full- dan wel parttime basis in uw organisatie in te zetten. Regelmatig worden onze specialisten tijdelijk ingezet bij vervanging dan wel bij klaren van projecten waarvoor een tijdelijke extra inzet van capaciteit nodig blijkt te zijn.

Door de brede ervaring van onze specialisten op verschillende functieniveaus binnen profit- en non-profit organisaties, zoals het onderwijs PO|VO, de zorg, gemeentelijke bibliotheken en sportbedrijven, biedt a·s WORKS een breed pallet aan administratieve ondersteuning aan;

  • Wegwerken administratieve achterstanden (vaste activa | inkoop | kas & bank);
  • Digitaliseren van P-dossiers;
  • Coderen en verwerken van administratieve bescheiden;
  • Uitvoeren van maand- en jaarafsluitingen voor FA|PSA;
  • Inrichten en opzetten van P&C-cyclus inclusief management informatie;
  • Identificeren en doorvoeren van administratieve procesoptimalisaties;
  • Opstellen formatieplanning | begroting | jaarrekening;
  • Aanbieden van tijdelijke vervanging op diversie functieniveaus (controller | bedrijfsvoering | financieel en/of salaris-administratief);
  • Verzorgen van NOW-derdenverklaringen.
recensie
  • outsourcing

    over a·s WORKS outsourcing

    “Tijdens het voeren van de administratie en de begeleiding bij het opheffen van de stichting heeft a·s WORKS een belangrijke rol vervuld. Dankzij één van uw medewerkers hebben we afscheid kunnen nemen van een veel te duur en een slecht presterend groot accountantskantoor.””

    Martin Mulder | Voorzitter Stichting VUT Overgangsregeling Crematoria

  • outsourcing

    over a·s WORKS outsourcing

    “We zijn echt superblij met hoe het salarisproces nu verloopt en hoe weinig werk dit voor ons is tegen een top kwaliteit.”

    Nathasja van Dijk | Sportbedrijf Rotterdam

  • outsourcing

    over a·s WORKS outsourcing

    “Dankzij a•s WORKS hebben wij de kwaliteit en de continuïteit van onze salarisadministratie gewaarborgd. We worden ontzorgt, medewerkers zijn flexibel en er is prettig contact.”

    Giovanni Martinez MBA | Hoofd financiële- en personeelszaken Mauritshuis

Top