Salarisadministrateur | Apeldoorn
Over de vacature
- € 3.600,- en € 4.200,-
- 24 - 40 uur
- goede bonusregeling
- ontwikkelbudget
- toegang tot medi-call voor jou en je naasten
- gezellige uitjes
In Apeldoorn werkt ons team dagelijks aan de salarisadministratie voor een breed en afwisselend klantenpakket. Dit betekent dat je werk nooit eentonig wordt en je in korte tijd veel nieuwe situaties ziet. Je krijgt je eigen klantenportefeuille waar jij direct contact mee hebt en verantwoordelijk voor bent. Op die manier draag je echt iets bij aan de kwaliteit voor onze klanten.
Lijkt dit jou leuk? Lees dan vooral verder, we hebben nog veel meer te vertellen.
Wie zijn wij?
a·s WORKS biedt gespecialiseerde diensten op het gebied van outsourcing, detachering en consultancy, vanuit vestigingen in Apeldoorn en Leiden. De vacature die je nu leest gaat over Outsourcing en wordt door onze salarisadministrateurs uitgevoerd in Apeldoorn.
Als salarisadministrateur treed je bij ons in dienst en ondersteun je een deel van onze klantenportefeuille bij het voeren van hun salarisadministratie. Dankzij onze expertise binnen de salarisadministratie heb je veel collega’s om op terug te vallen en mee samen te werken.
Naast werken is er bij a·s WORKS ook aandacht voor ontwikkeling en plezier. We organiseren regelmatig unieke uitjes zoals skiën, etentjes en sporttoernooien zoals padellen of hardlopen.
Wat ga je doen?
Als salarisadministrateur ben jij degene die ervoor zorgt dat alles achter de schermen soepel loopt. Samen met je betrokken collega’s neem je klanten werk uit handen, houd je overzicht en zorg je dat iedere maand alles klopt. Je werkt met verschillende cao’s en vraagstukken en krijgt, als je dat leuk vindt, de mogelijkheid om nieuwe salarissystemen te leren kennen zoals AFAS of HR2day. Hierdoor blijft je werk afwisselend en blijf je jezelf ontwikkelen.
Je werkzaamheden bestaan uit:
- Het verzorgen van de salarisadministratie voor diverse klanten. Je verwerkt mutaties, controleert lonen en zorgt dat iedere uitbetaling op tijd en foutloos gebeurt;
- Het toepassen van jouw kennis van wetgeving, cao’s en bedrijfsregelingen om verloningen correct en volgens afspraak uit te voeren;
- Het beantwoorden van vragen van medewerkers en het adviseren van klanten over salariszaken en personeelsregelingen;
Wie ben jij?
- Je werkt graag met moderne salarisapplicaties en staat ervoor open om nieuwe pakketten te leren;
- Je hebt twee jaar ervaring in de salarisadministratie;
- Je blijft rustig wanneer het druk wordt en schakelt gemakkelijk tussen verschillende klanten, ook aan het einde van de maand;
- Je vindt het leuk om contact te hebben met klanten en hen goed te helpen;
- Je bent de helft van de tijd aanwezig in Apeldoorn.
Meer weten?
Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Silas Otten onze recruiter bij a·s WORKS. Hij staat klaar om je te helpen.

