
Recruitment & Business Consultant | Apeldoorn
Over de vacature
- finance, HR en Payroll dienstverlening
- aantrekkelijke bonusregeling
- € 3.000,- en € 4.500,- p/m
- leaseauto bespreekbaar
- opleidingsmogelijkheden en groeipad
- unieke teamuitjes (o.a. wintersport)
- laptop en telefoonvergoeding
In Apeldoorn zoeken we een Recruitment & Business Consultant die de beste professionals weet te vinden én te binden. Je jaagt actief op kandidaten, creëert new business en werkt samen met onze Business Managers om de juiste match bij klanten te realiseren. Je krijgt veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief binnen een hecht team dat samen optrekt.
Functie
In Apeldoorn zoeken we een Recruitment & Business Consultant die de beste professionals weet te vinden én te binden. Je jaagt actief op kandidaten, creëert new business en werkt samen met onze Business Managers om de juiste match bij klanten te realiseren. Je krijgt veel vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen initiatief binnen een hecht team dat samen optrekt.
Je bouwt dagelijks aan ons netwerk van financiële-, HR- en payrollspecialisten. Je benadert kandidaten, voert selectiegesprekken, pitcht profielen bij klanten en vertaalt kansen in concrete plaatsingen. Vanuit Apeldoorn werk je nauw samen met collega’s in sales en delivery.
Wie ben jij?
- hbo werk- en denkniveau
- ervaring in uitzendbranche/arbeidsbemiddeling/recruitment is een grote pré
- sterke communicatieve en sociale vaardigheden
- aantoonbare acquisitieve skills en gevoel voor ondernemerschap
- doelgericht, energiek en vasthoudend in een competitieve markt
Wat ga je doen?
- sourcen, benaderen en selecteren van schaarse professionals
- opbouwen en onderhouden van talentpools
- creëren van businesskansen en schakelen met (nieuwe) opdrachtgevers
- matchen, voorstellen en begeleiden van kandidaten in het proces
- samenwerken met Business Managers om deals te sluiten
- bijdragen aan procesverbetering en (recruitment)campagnes
Aanbod
- salaris € 3.000 – € 4.500 (afhankelijk van ervaring)
- bonusregeling
- leaseauto bespreekbaar
- laptop van de zaak + telefoonvergoeding
- opleidingsmogelijkheden en loopbaanontwikkeling
- veel teamuitjes (wintersport, borrels, etentjes)
- informele, jonge en ambitieuze organisatie
- zelfstandige rol met veel ruimte voor initiatief
Over a•s WORKS
a•s WORKS levert outsourcing, detachering en consultancy vanuit Apeldoorn en Leiden. We ondersteunen profit- en non-profitorganisaties met financiële administratie, personeels- en salarisadministratie. Je werkt in vaste dienst bij ons en bouwt mee aan een sterk netwerk van klanten en specialisten met volop aandacht voor ontwikkeling én plezier.
