talent manager
Deze vacature is niet meer beschikbaar, bekijk onze overige vacatures
Talent Manager
Ter uitbreiding van ons team zoeken wij een enthousiaste Talent Manager / Recruiter. Haal jij energie uit (klant)contact en is schrijven één van je hobby's? Dan komen wij graag met jou in contact. Daarnaast zijn er nog vele andere projecten die jij kan gaan oppakken!
Wat bieden wij nog meer? Informele werksfeer, geen strakke werktijden, veel ruimte voor eigen inbreng en ideeën, een goed salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Talent manager binnen een professionele organisatie
Voor ons kantoor in Leiden zijn wij op zoek naar een enthousiaste Talent Manager. Functioneer jij zowel zelfstandig als in teamverband en krijg jij energie van de juiste match vinden tussen kandidaat en werkgever? Zoek jij graag naar de beste professionals om deze aan jou te binden?
Als Talent manager ben je binnen een professionele organisatie actief in de financiële-, HR- en salarisdienstverlening. Je bent in eerste instantie verantwoordelijk voor het aanschrijven van nieuw personeel en het vinden van kandidaten waar onze klanten naar op zoek zijn. Je genereert nieuwe businesskansen en werkt samen met de Business Managers om de juiste kandidaat bij de juiste klant te krijgen. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en mogelijkheid tot eigen inbreng, dit om jouw omzetdoelstellingen te behalen in jouw werkgebied “Groot Randstad”. Met een gezonde dosis ondernemerschap, een pioniersmentaliteit, doorzettingsvermogen en een commerciële instelling bouw je de activiteiten verder uit en maak jij het tot een succes met je collega’s.
Vanzelfsprekend brengt de functie een grote mate van vrijheid en zelfstandigheid met zich mee, en daarmee dan ook een hoge verantwoordelijkheid.
Wat verwachten wij van een talent manager?
- Minimaal een hbo werk- en denkniveau;
- Ervaring in de uitzendbranche, arbeidsbemiddeling en/of recruitment;
- Uitstekende verbale-, non-verbale, sociale- en communicatieve vaardigheden;
- Uitstekende acquisitieve vaardigheden;
- Gevoel voor ondernemerschap;
- Beschikt over een grote hoeveelheid doorzettingsvermogen in de huidige markt;
- Gevoel voor (flauwe) humor, anders ga je het zwaar krijgen. :)
Wat bieden wij een talent manager?
- Salaris tussen de € 2.500,- en € 4.000,- (op basis van jouw ervaring);
- Leaseauto;
- Aantrekkelijke bonusregeling;
- Laptop + telefoonvergoeding;
- Ambitieuze en jonge organisatie;
- Dynamische en brede rol;
- Zelfstandige functie met veel ruimte voor eigen initiatief;
- Bedrijf met informele en open sfeer.
Samengevat:
Een uitdagende rol binnen een bloeiende, ambitieuze organisatie. Je vindt het leuk om te werken in een klein maar hecht team waar het woord hiërarchie niet van toepassing is. Samen met je collega’s ga jij actief bijdragen aan de groei van onze organisatie. Werk jij graag op kantoor, of wissel jij het liever af met thuiswerken? De keuze is aan jou!
Organisatie a·s WORKS
a·s WORKS is actief in financieel advies en beheer, outsourcing van (salaris)administraties en HR/payroll detachering en heeft zich de afgelopen jaren succesvol ontwikkeld. Detachering is een interessante markt, en zeker in het verlengde van de andere activiteiten die door a·s WORKS worden uitgevoerd.
Heb je interesse in de vacature?
Voor meer informatie over de procedure over de interne vacature Talent manager kun je contact opnemen met Mike Busse.
Check onze overige actuele vacatures
Payroll Specialist
Voor het PSA-team dat vanuit kantoor Apeldoorn salarisadministraties voor een breed scala van klanten verzorgd zijn wij op zoek naar versterking. Groei jij mee?
Ben jij minimaal twee jaar werkzaam als salarisadministrateur en vind je het leuk om voor meerdere interessant opdrachtgevers jouw kennis te gaan delen én de salarisadministratie te verzorgen?
Bekijk dan snel de volledige vacature en reageer.
Business Consultant
Door een sterk toenemende behoefte aan advies en ondersteuning bij nieuwe en bestaande klanten zijn wij op zoek naar versterking binnen ons business consultancy HR & Payroll team. Je komt te werken binnen een leuk, informeel, betrokken en deskundig team van ervaren experts. Nieuwsgierig geworden?
Bekijk dan snel de volledige vacature en reageer.
Traineeship Business Consultant
Door een sterk toenemende behoefte aan advies en ondersteuning bij nieuwe en bestaande klanten zijn wij op zoek naar versterking binnen ons business consultancy HR & Payroll team. Wil jij in 3 tot 6 maanden tijd het vak van business consultant leren kennen?
Bekijk dan snel de volledige vacature en reageer.
Financial Controller
Als Financial Controller ben je verantwoordelijk voor het tijdig en juist verwerken van de financiële administratie. Je voert werkzaamheden uit die voortkomen uit de planning- en controlcyclus, zowel op projectniveau als afdelingsbreed. Ook adviseer je de Directie en het Management gevraagd en ongevraagd over diverse financiële vraagstukken. Verder stel je samen met je collega’s de begroting en de jaarrekening op, verzorg je de managementrapportages en voer je het functionele beheer van de financiële systemen uit.
Ben je geïnteresseerd? Bekijk dan snel de volledige vacature en reageer.
Controller
Je gaat je als Controller o.a. bezig houden met het controleren van de transacties in het grootboek en de werkwijze (manier van boekhouden) en de procedures optimaliseren en de beoordeling van verkoopcontracten voor een correcte registratie van de milestones in het systeem.
Ben je geïnteresseerd? Bekijk dan snel de volledige vacature en reageer.
Stafmedewerker FZ
De stafmedewerker FZ ondersteunt de beleidsadviseur FZ in de uitvoering van operationeel beleid op het vakgebied FZ, beantwoordt uiteenlopende vragen van medewerkers m.b.t. bestaand FZ-beleid, levert een bijdrage aan het ontwikkelen en implementeren van beleid op het vakgebied FZ en doet aan professionalisering. De stafmedewerker FZ is werkzaam op het bestuurskantoor.
Payroll Consultant
Voor ons team van Payroll Consultants zijn wij op zoek naar versterking! Ben jij minimaal twee jaar werkzaam als salarisadministrateur en vind je het leuk om bij één van onze interessante opdrachtgevers jouw kennis te gaan delen én vergroten in de vorm van tijdelijke opdrachten? Bekijk dan snel deze vacature en reageer direct.
vacature reagerenBusiness Manager
Ben jij een commerciële tijger met gevoel voor humor? Zie jij nieuwe kansen in business en krijg je daar energie van? Werk jij zowel zelfstandig als in teamverband en vind je de juiste match tussen kandidaat en werkgever? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou!
vacature reagerenTraineeship personeels- en salarisadministratie
a·s WORKS geeft jou de mogelijkheid om je binnen 12 maanden te ontwikkelen tot een HR Professional. Je wordt opgeleid tot volwaardig HR-salarisadministrateur. Binnen dit traject ga je naast je studie PDL (Praktijkdiploma Loonadministratie) praktijkervaring op doen bij één van onze interessante opdrachtgevers. Heb jij aanleg voor het werken met cijfers, is je eigen administratie een koud kunstje en heb je ambities in het HR vak? Dan komen wij voor deze functie graag met jou in contact.
vacature reageren