HR en Recruitment Assistent

HR en Recruitment Assistent

Introductie
Voor ons kantoor in Leiden zoeken wij een enthousiaste en ambitieuze Junior HR Medewerker. Ben jij op zoek naar een functie waarin je kunt groeien, jezelf ontwikkelen en direct impact maakt? Haal je energie uit het vinden en begeleiden van nieuwe collega’s, het vinden van de juiste match en het optimaal laten functioneren van ons kantoor? Dan bieden wij jou de ideale kans om je talenten in te zetten en verder te ontwikkelen binnen een professionele en ondersteunende omgeving.

Functie

Als HR en recruitment assistent binnen ons team, werk je in een dynamische organisatie die HR-, salaris- en financiële diensten aanbiedt. Je hebt een afwisselend takenpakket met verantwoordelijkheden die verdeeld zijn tussen interne recruitment & werving en selectie en personeelsadministratie en kantoorwerkzaamheden.

Recruitment en Selectie (2/3 van je taken): 

Samen met de Business Managers ben je actief in het vinden en selecteren van nieuwe collega’s voor onze organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van vacatureteksten en het recruitmentproces. Daarnaast speel je een sleutelrol in het onboardingproces.

Personeelsadministratie en Kantoorwerkzaamheden (1/3 van je taken): 

Je draagt bij aan een soepele personeelsadministratie door contracten op te stellen, HR-processen te ondersteunen en diverse kantoorwerkzaamheden uit te voeren. Denk hierbij aan marketingactiviteiten, het beheer van het wagenpark en het optimaliseren van administratieve processen. Zo help je mee aan een efficiënte en goed georganiseerde werkomgeving.

In deze functie krijg je ruimte voor eigen inbreng en de kans om mee te denken over het verbeteren van onze HR-cyclus. Je werkt nauw samen in een hecht team dat jou de kans biedt om je verder te ontwikkelen en je carrière in HR een solide basis te geven.

Organisatie

Vanuit onze hoofdvestiging in Apeldoorn verzorgen wij financiële – en de personeels- en salarisadministraties voor een groot aantal opdrachtgevers. Daarnaast beschikken wij over een grote groep van financiële- en payroll specialisten die wij vanuit onze vestiging in Leiden op detacheringsbasis aan onze klanten beschikbaar stellen.

Functie eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau (ervaring in arbeidsbemiddeling of recruitment is een pré);
  • Communicatief sterk en sociaal vaardig;
  • Uitstekende acquisitieve vaardigheden;
  • Proactief en ondernemend: je ziet kansen en pakt deze met enthousiasme op;
  • Gedreven en resultaatgericht: je weet van aanpakken en hebt doorzettingsvermogen om te slagen in een dynamische markt.

Aanbod

  • Een uitdagende en leerzame functie binnen een jonge, energieke organisatie;
  • Een salaris tussen de € 2.500,- en € 4.000,- (afhankelijk van ervaring);
  • Een leaseauto is bespreekbaar;
  • Aantrekkelijke bonusregeling;
  • Opleidingsmogelijkheden;
  • Teamuitjes, zoals wintersport, borrels en etentjes;
  • Een laptop van de zaak en telefoonvergoeding;
  • Een informele en open werksfeer met veel ruimte voor eigen initiatief en zelfstandigheid.

Meer weten?

Ben je na het lezen nieuwsgierig en enthousiast geworden? Reageer direct via WhatsApp of per e-mail.


bekijk pdf   overzicht
whatsapp whatsapp    email e-mail    delen delen
Top
a·s WORKS
17